W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY TOWAR?

  • Okazało się, że zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań (nie odpowiada rozmiarem, jest nietrafionym prezentem albo po prostu nie podoba Ci się)? Zastosuj tych kilka prostych kroków, które w szybki sposób pomogą Ci zwrócić towar:

• KROK 1 
ZAPOZNAJ SIĘ Z NASZYM REGULAMINEM – na stronie ski24.pl, w zakładce „regulamin sklepu” znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy KLIKNIJ 
• KROK 2 
POINFORMUJ NAS O ODSTĄPIENIU OD UMOWY – od umowy możesz odstąpić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Dla celów dowodowych najlepiej wykonać to na piśmie np. wysyłając wiadomość mailową na adres: info@ski.pl - jednocześnie informujemy, że jest to wyłącznie procedura ułatwiająca, która nie ogranicza prawa ustawowego konsumenta przedstawionego w regulaminie. Oświadczenie możesz sformułować samodzielnie lub skorzystać z gotowego formularza (protokół jest dołączany do paczki lub można go pobrać z zakładki „reklamacje i zwroty” na naszej stronie: ski24.pl). 
• KROK 3
PRZYGOTUJ PACZKĘ – spakuj produkt, a następnie wyślij go dowolnym przekaźnikiem (nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy) na adres naszego magazynu: 
SKI24 
ul. Stalowa 94 
53 – 440 Wrocław

Termin jest zachowany jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni.

• KROK 5 
OCZEKUJ NA ZWROT ŚRODKÓW – wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.  Zapłaconą przez Ciebie kwotę zwrócimy na wskazany numer konta lub w inny, odpowiedni dla Ciebie sposób. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat z związku z tym zwrotem. Informujemy również, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  • Zakupiony produkt okazał się za mały albo za duży i chciałbyś go wymienić? Dołożymy wszelkich starań żebyś jak najszybciej otrzymał swój wymarzony sprzęt:

• KROK 1 
SPRAWDŹ CZY WYBRANY PRZEZ CIEBIE ROZMIAR JEST DOSTĘPNY NA STRONIE I ZŁÓŻ NOWE ZAMÓWIENIE – poinformuj nas w dowolny sposób, że będzie to wymiana (bezpośrednio w zamówieniu czy drogą mailową).  Jeżeli produkt, który Cię interesuje występuje wyłącznie w jednym rozmiarze, chętnie pomożemy Ci znaleźć nowy model, odpowiadający Twoim wymaganiom.

• KROK 2

POINFORMUJ NAS O ODSTĄPIENIU OD UMOWY – od umowy możesz odstąpić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Dla celów dowodowych najlepiej wykonać to na piśmie np. wysyłając wiadomość mailową na adres: info@ski.pl - jednocześnie informujemy, że jest to wyłącznie procedura ułatwiająca, która nie ogranicza prawa ustawowego konsumenta przedstawionego w regulaminie.. Oświadczenie możesz sformułować samodzielnie lub skorzystać z gotowego formularza (protokół jest dołączany do paczki lub można go pobrać z zakładki „reklamacje i zwroty” na naszej stronie: ski24.pl). 

• KROK 4 
PRZYGOTUJ PACZKĘ – spakuj produkt, a następnie wyślij go dowolnym przekaźnikiem na adres naszego magazynu: 
SKI24
ul. Stalowa 94 
53 – 440 Wrocław 
• KROK 5 
OCZEKUJ WIADOMOŚCI MAILOWEJ – zostaniesz poinformowany o realizacji nowego zamówienia. Będzie to oznaczało, że Twój zwrot już do nas dotarł i wysyłamy do Ciebie nową paczkę.

 

REKLAMACJA SPRZĘTU

  • Jeżeli uważasz, że zakupiony towar w jakikolwiek sposób jest niezgodny z zawartą umową, postępuj zgodnie z naszą instrukcją:

• KROK 1
ZGŁOŚ REKLAMACJĘ TOWARU – możesz zrobić to w dowolnej formie, ale dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Precyzyjne opisanie wady i określenie twoich żądań ułatwi nam rozpatrzenie wady. Możesz także skorzystać z gotowego formularza, który jest do pobrania na naszej stronie ski.pl w zakładce „reklamacje i zwroty”. Paragon fiskalny nie jest konieczny do zareklamowania produktu, jednak znacznie ułatwi złożenie reklamacji.
• KROK 2
PRZYGOTUJ PACZKĘ – spakuj produkt, a następnie wyślij go dowolnym przekaźnikiem na adres naszego magazynu: 
SKI24
ul. Stalowa 94
53 – 440 Wrocław
• KROK 3
OCZEKUJ NA INFORMACJĘ O ROZPATRZENIU REKLAMACJI – w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu, przedstawimy Ci decyzję dotyczącą rozpatrzenia reklamacji.

 

DO POBRANIA:

Formularz zwrotu      Formularz reklamacyjny