ZWROT

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY TOWAR?

Okazało się, że zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań (nie odpowiada rozmiarem, jest nietrafionym prezentem albo po prostu nie podoba Ci się)? 

Zastosuj tych kilka prostych kroków, które w szybki sposób pomogą Ci zwrócić towar:

KROK 1 

ZAPOZNAJ SIĘ Z NASZYM REGULAMINEM.

Na stronie ski24.pl, w zakładce „regulamin sklepu” znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy KLIKNIJ 

KROK 2 

POINFORMUJ NAS O ODSTĄPIENIU OD UMOWY.

Od umowy możesz odstąpić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

Dla celów dowodowych najlepiej wykonać to na piśmie np. wysyłając wiadomość mailową na adres: info@ski24.pl - jednocześnie informujemy, że jest to wyłącznie procedura ułatwiająca,

która nie ogranicza prawa ustawowego konsumenta przedstawionego w regulaminie. 

Oświadczenie możesz sformułować samodzielnie lub skorzystać z gotowego formularza (protokół jest dołączany do paczki lub można go pobrać z zakładki „reklamacje i zwroty” na naszej stronie: ski24.pl). 

KROK 3

PRZYGOTUJ I WYŚLIJ PACZKĘ.

Spakuj produkt, a następnie wyślij go dowolnym przekaźnikiem (nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy) na adres naszego magazynu: 

SKI24 

ul. Stalowa 94

53 – 440 Wrocław

Termin jest zachowany jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni.

KROK 4 

OCZEKUJ NA ZWROT ŚRODKÓW.

Wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób

dostarczenia oferowany przez nas) nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. 

Zapłaconą przez Ciebie kwotę zwrócimy na wskazany numer konta lub w inny, odpowiedni dla Ciebie sposób.

W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat z związku z tym zwrotem. Informujemy również,

że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania,

w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

WYMIANA

Zakupiony produkt okazał się za mały albo za duży i chciałbyś go wymienić?

Dołożymy wszelkich starań żebyś jak najszybciej otrzymał swój wymarzony sprzęt. Co należy zrobić:

KROK 1 

SPRAWDŹ CZY WYBRANY PRZEZ CIEBIE ROZMIAR JEST DOSTĘPNY NA STRONIE I ZŁÓŻ NOWE ZAMÓWIENIE.

Poinformuj nas w dowolny sposób, że będzie to wymiana (bezpośrednio w zamówieniu – dodaj komentarz „WYMIANA”). 

Jeżeli produkt, który Cię interesuje występuje wyłącznie w jednym rozmiarze, chętnie pomożemy Ci znaleźć nowy model, odpowiadający Twoim wymaganiom.

KROK 2

POINFORMUJ NAS MAILOWO O ODSTĄPIENIU OD UMOWY.

Od umowy możesz odstąpić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

Dla celów dowodowych najlepiej wykonać to na piśmie np. wysyłając wiadomość mailową na adres: info@ski24.pl

Jednocześnie informujemy, że jest to wyłącznie procedura ułatwiająca, która nie ogranicza prawa ustawowego konsumenta przedstawionego w regulaminie..

Oświadczenie możesz sformułować samodzielnie lub skorzystać z gotowego formularza (protokół jest dołączany do paczki lub można go pobrać z zakładki „reklamacje i zwroty” na naszej stronie: ski24.pl). 

KROK 3 

PRZYGOTUJ I WYŚLIJ PACZKĘ.

Spakuj produkt, a następnie wyślij go dowolnym przekaźnikiem na adres naszego magazynu: 

SKI24

ul. Stalowa 94 

53 – 440 Wrocław 

KROK 4 

OCZEKUJ WIADOMOŚCI MAILOWEJ.

Zostaniesz poinformowany o realizacji nowego zamówienia.

Będzie to oznaczało, że Twój zwrot już do nas dotarł i wysyłamy do Ciebie nową paczkę.

REKLAMACJA SPRZĘTU

Jeżeli uważasz, że zakupiony towar w jakikolwiek sposób jest niezgodny z zawartą umową, postępuj zgodnie z naszą instrukcją:

KROK 1

ZGŁOŚ REKLAMACJĘ TOWARU.

Możesz zrobić to w dowolnej formie, ale dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie.

Wyślij nam maila na adres: info@ski24.pl. Precyzyjne opisanie wady i określenie twoich żądań ułatwi nam rozpatrzenie wady.

Możesz także skorzystać z gotowego formularza, który jest do pobrania na naszej stronie ski24.pl w zakładce „reklamacje i zwroty”.

Paragon fiskalny nie jest konieczny do zareklamowania produktu, jednak znacznie ułatwi złożenie reklamacji.

KROK 2

PRZYGOTUJ I WYŚLIJ PACZKĘ.

Spakuj produkt, a następnie wyślij go dowolnym przekaźnikiem na adres naszego magazynu: 

SKI24

ul. Stalowa 94

53 – 440 Wrocław

KROK 3

OCZEKUJ NA INFORMACJĘ O ROZPATRZENIU REKLAMACJI.

W ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu, przedstawimy Ci decyzję dotyczącą rozpatrzenia reklamacji.

DO POBRANIA PONIŻEJ:


formularz zwrotu/wymiany formularz reklamacyjny