FORMULARZE DO POBRANIA:


FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY FORMULARZ REKLAMACYJNY

.

PROCEDURA ZWROTU

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY TOWAR?

Okazało się, że zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań (nie odpowiada rozmiarem, jest nietrafionym prezentem albo po prostu nie podoba Ci się)? 

Zastosuj tych kilka prostych kroków, które w szybki sposób pomogą Ci zwrócić towar:

.

KROK 1 

ZAPOZNAJ SIĘ Z NASZYM REGULAMINEM.

Na stronie ski24.pl, w zakładce „regulamin sklepu” znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy KLIKNIJ 

.

KROK 2 

WYPEŁNIJ DOKŁADNIE FORMULARZ ZWROTU I WRZUĆ DO PACZKI ZE ZWRACANYM SPRZĘTEM (do pobrania na górze bądź na dole strony)

Wypełniony formularz danymi z zamówienia pozwoli nam szybciej zidentyfikować Twój ZWROT oraz sprawniej przesłać zwrot środków na Twoje konto.

.

KROK 3 

JAK JUŻ WYŚLESZ SPRZĘT POINFORMUJ NAS MAILOWO O ODSTĄPIENIU OD UMOWY.

Od umowy możesz odstąpić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

Dla celów dowodowych najlepiej wykonać to na piśmie np. wysyłając wiadomość mailową na adres: info@ski24.pl - jednocześnie informujemy, że jest to wyłącznie procedura ułatwiająca,

która nie ogranicza prawa ustawowego konsumenta przedstawionego w regulaminie. 

Oświadczenie możesz sformułować samodzielnie lub skorzystać z gotowego formularza (protokół jest dołączany do paczki lub można go pobrać z zakładki „reklamacje i zwroty” na naszej stronie: ski24.pl). 

.

KROK 4

PRZYGOTUJ I WYŚLIJ PACZKĘ Z WYPEŁNIONYM FORMULARZEM ZWROTU.

Spakuj odpowiednio produkt, nie niszcząc oryginalnego opakowania firmowego, a następnie wyślij go dowolnym przekaźnikiem (nie później niż 14 dni od dnia,

w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy) na adres naszego magazynu: 

.

MAGAZYN SKI24 

ul. Krzemieniecka 116

54 – 613 Wrocław 

Termin jest zachowany jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni.

.

WARUNKIEM PRZYJĘCIA ZWROTU/WYMIANY JET ODPOWIEDNIE SPAKOWANIE PRODUKTU DO ZWROTU NIE NISZCZĄC ORYGINALNEGO OPAKOWANIA FIRMOWEGO!

ZWROT/WYMIANA NIE BĘDZIE AKCEPTOWANA W PRZYPADKU ODESŁANIA SPRZĘTU W ZNISZCZONYM OTAŚMOWANYM OPAKOWANIU FIRMOWYM.

ZWROT ZE ZNISZCZONYM OPAKOWANIEM RÓWNA SIĘ Z USZKODZENIEM SPRZĘTU, CO BĘDZIE POWODOWAŁO ODESŁANIE PRZEZ NAS PACZKI DO NADAWCY I ODMOWĘ ZWROTU/WYMIANY.

.

KROK 5 

OCZEKUJ NA ZWROT ŚRODKÓW.

Wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób

dostarczenia oferowany przez nas) nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. 

Zapłaconą przez Ciebie kwotę zwrócimy na wskazany numer konta lub w inny, odpowiedni dla Ciebie sposób.

W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat z związku z tym zwrotem. Informujemy również,

że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania,

w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

.

PROCEDURA WYMIANY

Zakupiony produkt okazał się za mały albo za duży i chciałbyś go wymienić?

Dołożymy wszelkich starań żebyś jak najszybciej otrzymał swój wymarzony sprzęt. Co należy zrobić:

.

KROK 1 

SPRAWDŹ CZY WYBRANY PRZEZ CIEBIE ROZMIAR JEST DOSTĘPNY NA STRONIE I ZŁÓŻ NOWE ZAMÓWIENIE NA NASZEJ STRONIE. 

Bezpośrednio w zamówieniu dodaj komentarz, że jest to „WYMIANA" - bez tego komentarza potraktujemy to zamówienie jako regularne zamówienie i od razu wyślemy.

NIE OPŁACAJ zamówienia na wymianę - proszę o zdeklarowanie POBRANIA. Nowe zamówienie wyślemy w momencie powrotu do naszej siedziby poprzedniego zamówienia.

Po dokonaniu bilansu kwotowego - wysyłamy sprzęt jako opłacony ewentualnie robimy dopłatę w formie pobrania bądź przy nadpłacie zwrot środków na konto.

.

Jeżeli produkt, który Cię interesuje występuje wyłącznie w jednym rozmiarze, chętnie pomożemy Ci znaleźć nowy model, odpowiadający Twoim wymaganiom.

.

KROK 2

DLA FORMALNOŚCI POINFORMUJ NAS MAILOWO O ODSTĄPIENIU OD UMOWY.

Od umowy możesz odstąpić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

Dla celów dowodowych najlepiej wykonać to na piśmie np. wysyłając wiadomość mailową na adres: info@ski24.pl

Jednocześnie informujemy, że jest to wyłącznie procedura ułatwiająca, która nie ogranicza prawa ustawowego konsumenta przedstawionego w regulaminie..

Oświadczenie możesz sformułować samodzielnie lub skorzystać z gotowego formularza (protokół jest dołączany do paczki lub można go pobrać z zakładki „reklamacje i zwroty” na naszej stronie: ski24.pl). 

.

KROK 3 

WYPEŁNIJ DOKŁADNIE FORMULARZ WYMIANY (do pobrania na górze strony)  

Wypełniony formularz danymi z zamówienia pozwoli nam szybciej zidentyfikować Twoją WYMIANĘ oraz szybciej wyślemy nowe zamówienie.

.

KROK 4 

PRZYGOTUJ I WYŚLIJ PACZKĘ Z FORMULARZEM WYMIANY W ŚRODKU.

Spakuj odpowiednio produkt, nie niszcząc oryginalnego opakowania firmowego, a następnie wyślij go dowolnym przewoźnikiem (nie później niż 14 dni od dnia,

w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy)  na adres naszego magazynu: 

.

MAGAZYN SKI24 

ul. Krzemieniecka 116

54 – 613 Wrocław  

.

WARUNKIEM PRZYJĘCIA ZWROTU/WYMIANY JET ODPOWIEDNIE SPAKOWANIE PRODUKTU DO ZWROTU NIE NISZCZĄC ORYGINALNEGO OPAKOWANIA FIRMOWEGO!

ZWROT/WYMIANA NIE BĘDZIE AKCEPTOWANA W PRZYPADKU ODESŁANIA SPRZĘTU W ZNISZCZONYM OTAŚMOWANYM OPAKOWANIU FIRMOWYM.

ZWROT ZE ZNISZCZONYM OPAKOWANIEM RÓWNA SIĘ Z USZKODZENIEM SPRZĘTU, CO BĘDZIE POWODOWAŁO ODESŁANIE PRZEZ NAS PACZKI DO NADAWCY I ODMOWĘ ZWROTU/WYMIANY.

.

KROK 5 

OCZEKUJ WIADOMOŚCI MAILOWEJ, ŻE WYSŁALIŚMY DO CIEBIE NOWE ZAMÓWIENIE.

Zostaniesz poinformowany o realizacji nowego zamówienia mailowo z naszego systemu (sprawdź proszę folder SPAM skrzynki mailowej).

Będzie to oznaczało, że Twój zwrot już do nas dotarł i wysyłamy do Ciebie nową paczkę.

.

PROCEDURA REKLAMACJI SPRZĘTU

Jeżeli uważasz, że zakupiony towar w jakikolwiek sposób jest niezgodny z zawartą umową, postępuj zgodnie z naszą instrukcją:

.

KROK 1 

WYPEŁNIJ DOKŁADNIE FORMULARZ REKLAMACYJNY (do pobrania na górze strony)  

Wypełniony formularz danymi z zamówienia pozwoli nam szybciej zidentyfikować Twoją REKLAMACJĘ.

.

KROK 2

ZGŁOŚ REKLAMACJĘ TOWARU.

Możesz zrobić to w dowolnej formie, ale dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie.

Wyślij nam maila na adres: info@ski24.pl. Precyzyjne opisanie wady i określenie twoich żądań ułatwi nam rozpatrzenie wady.

Paragon fiskalny nie jest konieczny do zareklamowania produktu, jednak znacznie ułatwi złożenie reklamacji.

.

KROK 3

PRZYGOTUJ I WYŚLIJ PACZKĘ.

Spakuj odpowiednio produkt, nie niszcząc oryginalnego opakowania firmowego, a następnie wyślij go dowolnym przekaźnikiem na adres naszego magazynu: 

.

MAGAZYN SKI24 

ul. Krzemieniecka 116

54 – 613 Wrocław 

.

WARUNKIEM PRZYJĘCIA ZWROTU/WYMIANY JET ODPOWIEDNIE SPAKOWANIE PRODUKTU DO ZWROTU NIE NISZCZĄC ORYGINALNEGO OPAKOWANIA FIRMOWEGO!

ZWROT/WYMIANA NIE BĘDZIE AKCEPTOWANA W PRZYPADKU ODESŁANIA SPRZĘTU W ZNISZCZONYM OTAŚMOWANYM OPAKOWANIU FIRMOWYM.

ZWROT ZE ZNISZCZONYM OPAKOWANIEM RÓWNA SIĘ Z USZKODZENIEM SPRZĘTU, CO BĘDZIE POWODOWAŁO ODESŁANIE PRZEZ NAS PACZKI DO NADAWCY I ODMOWĘ ZWROTU/WYMIANY.

.

KROK 4

OCZEKUJ NA INFORMACJĘ O ROZPATRZENIU REKLAMACJI.

W ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu, przedstawimy Ci decyzję dotyczącą rozpatrzenia reklamacji.

FORMULARZE DO POBRANIA:
 
FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY            FORMULARZ REKLAMACYJNY